dissabte, 27 de setembre del 2008

2n Concurs de fotografies de bolets

I per segon any, a la Pobla s'ha celebrat el concurs de fotografia de bolets. I tot i tenir un casament al migdia, hem matinat per fer quatre fotos per la zona dels rasos de Tubau i tornar a ser a les 12h al centre cívic per entregar les fotos fetes. Hem sortit el Quim i jo, amb poca mentalitat de trobar bolets per fotografiar perquè encara no ha començat plenament la temporada, però només aparcar el cotxe ja hem trobat un pinatell inmens i un munt més de bolets de tots tipus... Hem fet unes fotos força bones, però sobretot ens ho hem passat de conya, com sempre! Gaudint de la natura i la frescor de les primeres hores del matí i d'un dia més a la muntanya. I d'un esmorzar amb vistes privilegiades del Puigllançada just al nostre davant, asseguts en l'únic raconet on toca el sol. Senzillament fabulós!

I clar... no tot podia ser perfecte. Quan un es prepara per sortir a fer fotos, el primer que ha de fer és comprovar que la càmera tingui bateria. Doncs no, jo com un pallús... no ho he fet i després de la 4a o 5a foto, ja no n'he pogut fer més! M'ha fet una mica de ràbia perquè fa poc que tinc la nova càmera i em venia de gust de provar-la amb tranquil·litat, però no ha pogut ser!

De totes formes, la càmera del Quim fa unes fotos magnífiques, i sinó vegeu la foto que ha guanyat el primer premi d'enguany: