dimarts, 8 de juliol del 2008

Ja som 3!

Avui a la tarda, el primer que he fet quan he sortit de la feina ha sigut anat a l'Altaïr per comprar una guia d'Escòcia! Quines ganes que sigui dia 1 d'Agost! Però el més bo és que tot i que falta molt poc, tinc 2 de 3 caps de setmana plens: el pròxim fent la ruta de l'ermità en bici i l'últim d'Agost hi ha les Gore-Tex Series Vertical Running a Benasque! De luju.

Al sortir de la llibreria, me n'he anat a Probike ja que he pensat que poques tardes lliures que tinc, més val aprofitar-les. De camí he trucat a l'Arturo per dir-li que ja teniem els bitllets i que fés un pensament i vingués a l'aventura. De ganes no n'hi faltaven però ha de reflexionar-ho fredament pel tema econòmic... ho he deixat a l'aire.

A Probike he comprat una alforja davantera, per posar al manillar i portar les coses d'accés ràpid, he comprat una Ortlieb, com les que tinc pel darrera i que va sensacional, és impermeable i molt pràctica. També he comprat 2 cobertes, una de mixta (pel davant) i l'altra de cicloturisme (pel darrera) i un parell de càmares perquè tinc una roda punxada a la bici de la Pobla.

Quan he arribat al pis, estava ben acalorat i, tot i ser hora de sopar, m'he posat les malles i a córrer un rato per cremar l'adrenalina que tenia acumulada! A les 22h ja era a casa i m'he dutxat i he quedat com nou i, al sortir, ja s'havia fet el peix que havia posat al forn. De cop, ha sonat el telèfon.... era l'Arturo que confirma que també ve a Escòcia!!!!! Quina gran notícia! Ja en som 3! L'aventura ens espera!