dissabte, 19 de juliol del 2008

La Claudia se'n va al Córdoba

Avui al vespre he quedat amb la meva cosina Núria i la Clàudia per petar la xerrada al Grafic. Tot i que estic bastant cansat d'haver dormit poc i del tute que ens hem fotut, tinc ganes de veure-les, sobretot a la Clàudia que fa un parell de mesos que no en tinc noticies. Elles estan a la última de la meva vida... el blog les té informades! Això em fa reflexionar una mica, perquè el fet d'escriure tantes coses fa que no tingui noticies per explicar. Per axiò faré un replanteig de la temàtica, però encara no sé com ho enfocaré.

Però de tot el que parlem, la noticia més interessant és que la Clàudia se'n va a viure un any a Córdoba, ja que l'han fitxat per jugar a Divisió d'Honor femenina, la màxima categoria del futbol sala. És una crack! Enhorabona! Després de molts anys jugant al Gironella, ara fa un salt important a la seva carrera esportiva i espero que tingui un bon camí! Haurem de visitar-la sovint, que el sud d'Espanya és preciós i així també aprofitarem per visitar el Juan, que el tindrem a Granada. Algú més que se'n vagi a viure a Andalusia?