dimecres, 9 de juliol del 2008

Soparet amb el Mario i la Nuss

Ja és casualitat. Ahir al vespre, llegint la correspondència, vaig veure un mail del Mario per quedar per sopar avui i, com que no tenia res més, vaig dir-li que m'anava be i ja vem quedar! Al cap de 5 minuts, m'arriba un mail de l'Eva de Can Caralleu i resulta que per avui també hi havia el sopar de final de temporada amb els de CFE. Res a fer, la decisió està presa, avui no tocava sopar amb els de Can Caralleu.

No obstant, a les 19.30h com cada dilluns i cada dimecres, tenim entrenament de CFE. Durant el mes de Juliol el farà el Sergi, en lloc de l'Eva, que també prepara uns entrenaments molt bons! (Eva, no et posis gelosa ara, jeje). Avui, som molts, entre 15 i 20, suposo per haver-hi el sopar, avui ha vingut més gent. Per votació s'estableix que farem mitja classe corrent pel parc de l'Oreneta i a l'altra mitja, un partidet de futbol sala. Fa mesos que no jugo a futbol sala i quan acabem, tinc els abductors ben sobrecarregats, és increïble com varia la musculatura que es treballa en els diferents esports.

A les 21h acabem el partidet i encara m'he de dutxar i anar a Gràcia, on he quedat amb el Mario i la Nuss en 15 minuts. Evidentment, faig tard, per variar. Sort que ja em coneixen! jeje... No tenim un destí clar, però per travessera de gràcia trobem un Libanès (diria que és libanès) i mengem de conya. Durant el sopar ens expliquem els projectes que tenim per aquestes vacances i també els últims dos mesos, des de l'últim sopar. Em fa una il·lusió especial quedar amb ells 2 perquè fa moltíssims anys que ens coneixem, diria que són els amics més antics que tinc, cada estiu compartint 2 o 3 setmanes a l'Escala, any rera any. I no és maco això?

És curiós cada vegada que quedem perquè sempre em dóna la sensació que faci poquíssim que ens hem vist i normalment passen 2 o 3 mesos entre sopar i sopar. Podem passar tranquil·lament setmanes i mesos sense enviar-nos un mail, però només que un digui: "quedem per sopar?", ens mobilitzem i en menys de 2 dies tenim un sopar muntat! Sou genials na-nuss.

Acabat de sopar, anem a fer una cervesa a la plaça del Sol i després cap a casa, no fos que perdéssim els FGC, eh Nuss?