dimarts, 1 de juliol del 2008

D'excursió cap al Tibidabo

Quin desgast parlar tanta estona en anglès! He de pensar massa, però entre la calor que fot i lo cansat que surto de la feina, no tinc el cap per idiomes! jeje... Tot i així, faig els possibles per ser un bon guia turístic!

Avui hem anat fins a dalt del Tibidabo per tenir una vista global de la ciutat des de l'alçada. És curiós que el Tibidabo amb només 532 metres d'alçada sigui més del doble que la "muntanya" més alta dels països bàltics. Allà el turó més alt que tenen està al sud d'Estònia i fa 218 metres, quan hi passes pel costat és tan poc pronunciat que passes de llarg sense adonar-te'n, inclús si l'estàs buscant!

Ha set molt bo perquè hem agafat els FGC a Muntaner per baixar al Peu del Funicular i agafar el Funicular de Vallvidrera, però no m'he fixat en el tren en que hem pujat i ha resultat ser un S5, que després de Sarrià no para fins a la Floresta i clar, hem hagut de canviar d'andana i tornar en sentit contrari amb un S1. He fet de guiri total! I per postres, per canviar d'andana hem hagut de sortir i tornar a entrar, pagant 2 cops. Però ens hem colat amb un noi que entrava amb una bici! Molt còmic tot plegat! (em sap greu Llorenç, he set una mica incívic, però ja havia pagat un cop!).

Finalment, hem pogut arribar a Vallvidrera i després al Tibidabo amb el bus. Amb lo que m'agrada venir a córrer per aquests caminets a mitja tarda, fotent la gran suada, avui em sento una mica frustrat. La setmana que ve em posaré les piles, ho prometo. Ei, gent de Can Caralleu, dilluns que ve (dia 7) ja podeu preparar-vos que hauré de cremar l'adrenalina continguda durant aquesta setmana sedentària!