dimarts, 19 d’agost del 2008

Calendari de duatlons de muntanya

Després de l'estiu toca tornar a posar-se les piles i a preparar l'últm terç d'any. Vist que s'acosta la temporada de duatlons de muntanya, he estat buscant i he trobat una web que n'agrupa unes quantes. Es diu Duatlons de Terra Endins i són les que he marcat amb un (*). També n'he afegit un parell de les XM Duathlon Series: la de Queralbs i la de Vilallonga de Ter.

Duatló

Data

Web

Mail


Vilallonga de Ter

07 – 09 – 08

www.ocisport.net



Bellmunt

21 – 09 – 08

www.duatlobellmunt.com

info@duatlobellmunt.com

(*)

Voltreganès

28 – 09 – 08


duatlovoltreganes@hotmail.com

(*)

Queralbs

19 – 10 – 08

www.ocisport.net



Puig – Reig

02 – 11 – 08

www.cquie.org

cquie@cquie.org

(*)

Gurb

16 – 11 – 08

www.gurbduatlo.cat

info@duatlogurb.com

(*)

Folgueroles

11 – 01 – 09

www.triatlo.org

pep@cnvic-etb.com

(*)

Centelles

29 – 03 – 09


duatlocentelles@gmail.com

(*)


Si us penseu apuntar a alguna d'aquestes, digueu-m'ho que també en tinc ganes! I si en sabeu d'alguna altra, ja ho direu...

4 comentaris:

Arturo Escribano Martí ha dit...

EY!! Quina ràbia em fa no poder participar a cap de les duatlons de muntanya que proposes, doncs en tinc ganes de fer-ne alguna. Però buscaré per Andalusia aveure si n'hi ha alguna aviat.

Per cert, aquest cap de setmana em va dir el Joan de fer BTT de l'Ermità. Ah, en la Vèrtex d'aquest mes hi surt un bon reportatge de la zona dels Pirineos que et vaig comentar de la Bretxa de Rolando... mira't-ho i a veure si pel cap de setmana vinent podem muntar una escapadeta. Així em despedeixo dels Pirineus. Salut!!

Uri ha dit...

No pateixis que ja donaré canya per vosaltres! I espero que feu el mateix per mi al sud!

De totes formes, ens veiem aquest finde si puges a pedalar! I sinó el que ve pel pirineu!

kiko ha dit...

Hola uri,mirant la pagina del bi600o t'he trobat,jo aquest dilluns m'en vaig a ferla em 2 amics mes,ja contare las meves experiencies,jeje

Despres las duatlons,com soc de Manlleu,quasi be totes aquestes que es fan de terres endins estan molt a prop de aqui,la meva intencio es ferles practicament totes,tot i que no estic encara gaire preparat en duatlons,nomes n'he fet 2 aquest any,nose si n'has fet alguna de aquestes pero las 2 de alta montanya son bastant duretes,despres la de Bellmunt i creu de gurb que son las que mes coneixo son tambe bastan fortes,la de centelles aquest any vaig anar per ferla pero va caure una bona tempesta i no la vaig ferla al final,tot i que despres va sortir el sol,uf.Llavors la del voltreganes crec que es nova,l'altre dia vaig pasar per on la faran i tampoc et puc dir que sigui facil,jeje.La de Folgueroles no se pas com sera,pero coneixen el terreny segur que dura haura de ser i per acabar la de Puig Reig aquesta si que no tinc ni idea,ja no es de la comarca de osona,jeje.

Uri ha dit...

Ei kiko,

Gracies per la informació, sobretot tinc moltes ganes de fer la de Gurb i la de Bellmunt, que l'any passat em vaig quedar sense plaça.

L'any passat vaig fer la de Puig - Reig, que jo sóc del Berguedà i ho tinc al costat de casa i també vaig anar a la de Queralbs, que va ser realment duríssima (sobretot per la climatologia), però preciosa. Molt recomanable.

Ja em donaras la teva opinió de la Bi6000.