dimecres, 27 d’agost del 2008

XM Duatló de muntanya de Vilallonga de Ter

Dit i fet. Com ja us avançava fa uns dies, comença la temporada de duatlons de muntanya i m'he apuntat a la primera que tenia a la llista. Serà la duatló de Vilallonga de Ter, que forma part de les XM Duathlon Series, el pròxim diumenge 7 de Setembre. Diguem que és una de les més dures que tinc al calendari però no hi ha res com començar amb un plat fort! Així m'adonaré que estic pitjor del que em pensava. jeje...

Són 16km BTT + 12km RUN + 18km BTT, fent dues vegades el cim del Balandrau (2.590m). Els 16km en Btt són tots de pujada guanyant un desnivell positiu d'uns 1000m, a continuació 12km corrent repartis de la següent forma: 3km de pujada amb 600m de desnivell positiu, 3km de baixada amb 600m de desnivell negatiu, 3km de pujada amb 600m de guany positiu i 3km de baixada per arribar a la zona de transició. Per acabar, 18km de BTT de pla i baixada. No està gens malament, no? Els gràfics del perfil i del recorregut són aquests:



Ara només falta una cosa: entrenar a sac! Però primer de tot, he de canviar les rodes de la bici, que amb les que tinc ara necessitaria un equip d'assistència al meu costat canviant-me les càmares cada 15 minuts.

A més, aquesta duatló em serveix de motivació per entrenar fort durant els pròxims 10 dies! I el Juan i l'Arturo (i el Llorenç?) estaran al meu costat, patint com el que més!Ànims companys!

5 comentaris:

Anna ha dit...

sera 7 de setembre no?? pq pel juliol queda un tou!!

Uri ha dit...

Que gran que ets, Anna! Aixi m'agrada lectors atents a les errades... era per posar-vos a prova! jeje

Merci, ara ho arreglo.

Arturo Escribano Martí ha dit...

Ey crack!! A tope amb aquesta mega duatló que ens possarà a prova els nostres límits, estic segur. El dissabte a les 19 h faran el "brifing" així que haurem de fer el plans per anar-hi i passar nit a Vilallonga de Ter. Furgo, tenda,... Xarrem.

Per cert, digali al Llorenç que s'animi i que moltes gràcies per les fotos que m'ha enviat.

kiko ha dit...

Bones,jo tambe m'hi apuntare a la de vilallonga,pel que he vist la pujada en bici es bastant dureta,aquest dimarts la vaig fer perque precisament coincidia amb el bi6000,es una pujada molt constant que no te cap descans i on els ultims km es fa realment dura perque s'hi troben bastantes pedres,no se realment desde on es començara a pujar pero crec que es una pujada que es pot trigar entre 1 hora i mitja i 2 hores

Pel que fa al BI6000 dir que realment es una ruta molt dura on s'ha d'estar molt preparat,sobretot si es fa en 3 dies com nosaltres,pensa que el primer dia i el tercer son mes de 10 hores pedalant,a nosaltres ens va sortir auqest 2 dies una mitja de menys de 10,mensio a part l'ultim port el de Pal,es durisim i em mes de 200km a les cames es mortal,uf,tot i aixo es una sortida molt maka amb uns paisatges molt bonics,jo us la recomano,pero poder el millor es ferla en 4 dies,disfrutariau molt mes

Espero trobarnos la setmana que ve a Vilallonga

Uri ha dit...

Perfecte, així ens veurem a Vilallonga de Ter. Doncs si a més de llarga i amb pendent és tècnica ja anem ben servits! jeje...

I la Bi6000, cada vegada en tinc més ganes, però hauré de veure com ho monto perquè no tinc 4 dies seguits.

I a entrenar fort, que falta menys per diumenge!