divendres, 4 de juliol del 2008

Canvi d'aires

Ja ha arribat el cap de setmana i hem convidat a la Mairi a venir a conèixer la Pobla, a més hem estat de sort i hem pogut marxar de Barcelona molt aviat, tot just a la sortida de la feina, a les 3, i aprofitar més el cap de setmana! A mitja tarda ja érem a la Pobla i hem donat una volta pel poble aturant-nos a parlar amb els meus amics i coneguts. Ha sigut un constant, la noia flipava amb la quantitat de gent que ens coneixem al poble. Hem passat per la botiga a saludar la meva mare, per la piscina a veure el Juan, pel tenis a veure els germans Cunill, per la pista de futbol sala on se celebra el torneig d'estiu,... també ens hem arribat fins a Guardiola a fer un got amb la Sandra, la Núria i el Gerard, que acabaven d'arribar de la ruta dels estanys amagats i m'han explicat algunes anècdotes. El Fer no era perquè feien la inauguració d'una caseta a la mina de petroli, però demà segurament quedarem amb ell, que també té moltes ganes de veure a la Mairi.

Des del primer moment, la noia ha al·lucinat amb el gran canvi entre la ciutat i el poble, em comentava que ja n'estava farta de tanta ciutat, gent i calor. En arribar a la Pobla, ha trobat tot el contrari i ha quedat impressionada! La seva pregunta no podia ser més òbvia: "i què fots vivint a Barcelona, amb lo bonic que és això?" (això em pregunto jo cada dia). S'ha sorprès sobretot de veure tantes muntanyes per tot arreu, tanta vegetació, tanta tranquil·litat, tanta proximitat amb la gent,... i és que el canvi és abismal! M'encanta la Pobla!