dimarts, 24 de juny del 2008

De relax a l'Escala

No hi ha millor lloc per relaxar-me i descansar del viatge en bici pel nord d'Espanya, com ho és l'Escala! És com la meva segona casa.

Avui m'he passat el matí a la platja amb la família i, aprofitant que els meus pares havien acompanyat els meus avis que hi passaran les pròximes 3 setmanes, hem celebrat el sant del meu avi amb un bon dinar al Roser i una millor migdiada!

Però no tot ha sigut fer el gos, què seria un dia sense fer una mica d'esport? Al matí, he sortit a córrer un rato, que feia més de 10 dies que només feia que pedalar i el cos em demanava una mica més d'intensitat! Ha sigut força durillo agafar el ritme una altra vegada. Ara que portava un bon ritme d'entrenament, em dona la sensació que el camino m'ha fet perdre l'explosivitat que tenia. La musculatura s'ha adaptat al ritme diesel de fer 7 o 8 hores de pedaleig al dia i ara costa fotre-li una mica de canya! Haurem de tornar a entrenar de valent! Ja tinc motivació! jeje....