divendres, 27 de juny del 2008

L’aventura de les bicis

Doncs sí, per fi he recuperat la meva Kona!! Avui tornant cap a la Pobla, mentre pujava per l’autopista amb el meu pare, m’ha vingut al cap la bici que vàrem facturar des de Santiago, a través d’una empresa de missatgeria (Medur). En teoria havia d’arribar a casa el dimecres o el dijous com a molt tard, però encara no ha arribat!

Dimecres al matí em van trucar des de Medur, dient-me que ja havien arribat les bicis a Cabrianes (al Bages) i que quan trobessin un transport directe, ens les enviarien a casa, però que si ens anava be, les podíem passar a buscar, per estalviar-se ells de fer el transport. Quina jeta! Jo ho tenia complicat d’anar-hi entre setmana i, com que em van garantir que avui, com a molt tard, les tindríem doncs ja em vaig oblidar del tema.

Evidentment, quan li he preguntat al meu pare si havien arribat a casa, m’ha dit que no! I jo la necessito pel cap de setmana! La sorpresa ha sigut gran quan he trucat i la noia de recepció m’ha dit que fins dilluns com a mínim no podran enviar-les i m’hauré de buscar la vida si la vull tenir avui.

Sort que avui pujava en cotxe i m’he pogut desviar de la C-16, al pas per Cabrianes, i hem entrat a polígon on hi ha la nau industrial de Medur. Quan he vist el magatzem, hauríeu d’haver vist la meva cara... Era un magatzem pràcticament buit, només amb les 3 bicis a un racó. I com que no portava portabicis, només hem pogut agafar la meva i carregar-la a la part posterior del cotxe. El més fort és que la noia no m’ha demanat que m’identifiqués, ni tampoc que li presentés la còpia de la factura, i a sobre, no s’ha apuntat enlloc que estava recollint la meva bici. Impresentable!

Bé, el cas és que si el Juan i el Ricard volen la seva bici, l’hauran d’anar a buscar ells mateixos, perquè veient la serietat d’aquesta gent, no crec que els hi arribi gaire aviat. I si realment la volen, hi haurien d’anar com més aviat millor!

Ja m’extranyava que per només 40€ ens enviessin la bici de Santiago a la Pobla!