dilluns, 2 de juny del 2008

Dia de ressaca i recuperació

Ostres, quin dia tan dur ha sigut avui! M'he llevat amb un dolor general a tot el cos, conseqüències de la cursa d'ahir. Sort que al sortir de la feina, me n'he anat a Can Caralleu a fer una mica d'exercici per intentar recuperar-me. Ha servit de poc, o potser la sessió no ha estat del tot encertada, segurament sigui això! Hauria preferit una sessió suau per recuperar una mica la musculatura, però l'Eva s'ha volgut venjar de nosaltres i ens ha fotut una mica de canya. La veritat és que un cop m'he posat a córrer, les agulletes han desaparegut... és curiós com reacciona el cos, quina adaptació que té a la canya que li fotem! Bàsicament, hem pujat i baixat escales i més escales, hem fet salts al mur, splits i abdominals, un colló d'abdominals i... finalment estiraments! Això si que m'ha anat be. Mitja horeta d'estiraments que m'han començat a recuperar el mal cos.

Quan he arribat a casa, ja tenia el Joan i el Dani a punt per fer sessió 24, és a dir, acabar de veure la 3a temporada de la sèrie "24" que ja fa mesos que ens dura i no acabem mai més! Ja només ens queden els dos últims capítols. Això de les series al meu pis és complicat, només es veuen quan hi som els 3 presents i, clar, sempre falta algú o altre. A veure si enllestim la temporada aviat i ens podem posar amb la 4a temporada de "Perdidos", que ja m'han dit que és espectacular!

Abans d'anar a dormir, el Joan em fa 5 cèntims del projecte que actualment està fent, el d'un concessionari BMW del qual necessita que li calculi la climatització. Se'ns fa tard però finalment aconsegueixo tumbar-me al llit i descansar, quin dia tan llarg!