dilluns, 9 de juny del 2008

Comencem la 4a temporada de Perdidos

És dilluns, poques coses a explicar. Els dilluns sempre són durs, i més després de desconnectar tant durant el cap de setmana. Em costa concentrar-me amb el pròxim objectiu, però és tan imminent que he de planificar bé el poc temps de què disposo. El Camino de Santiago està a tocar. Mica en mica l’aniré assaborint, tot al seu temps, lentament.

De les 4 tardes que tinc aquesta setmana (de dilluns a dijous), només podré entrenar avui i demà, però avui no estic per fotre gaire canya, almenys no per córrer gaire estona. L’Eva ens té preparat un entrenament basat en abdominals i més abdominals, flexions i més flexions, salts a corda, splits, i més estacions. Si abans de la sessió tenia les cames carregades, després de l’entrenament tinc les cames carregades i fatigada la resta del cos. Acabem amb classe d’estiraments i cap a casa, que tinc una bona gana!

El Joan i el Dani ja estan esperant-me i a punt per començar la 4a temporada de la sèrie Perdidos, de moment ja ens hem baixat 6 capítols, ara falta trobar el temps per veure’ls. El primer ja és impressionant! Ha passat un dia més i no he preparat res pel viatge. Em veig que tocarà córrer a última hora.