divendres, 27 de juny del 2008

El piset del Ruben i la Judith

Quina il·lusió m’ha fet anar a sopar a casa del Ruben i la Judith! Ja fa algunes setmanes que estan vivint junts a Berga, a un pis de lloguer, però fins avui no ens hem aconseguit ajuntar tota la colla (o casi tots) per fer el sopar d’inauguració del pis. Ha faltat l’Edu que tenia festa major a Rubí, la Claudia que estava a Barcelona i la Raquel que està de vacances a la platja. La resta hi érem tots i em venia especialment de gust perquè feia moltes setmanes que no ens veiem tots i no ens ajuntavem per fer un sopar.

El pis és molt acollidor, molt gran i amb unes vistes boníssimes. Està al costat del camp de futbol (podrà veure els partits gratis el tio!), no té cap altre edifici al davant i al ser un 5è pis les vistes són espectaculars! Què be que hi viureu aquí! Enhorabona parella!

A més, el sopar ha estat exquisit, la Judit (amb el suport anímic del Ruben) s’ha currat un sopar espectacular, molt elaborat i culminat pel postre: un pastís de llimona deliciós! Ruben, ja la pots cuidar a aquesta noia, que tens un tresor a casa!

Després del tiberi, hem fet una bona sobretaula, les noies a taula i els que porten els pantalons (eh Ruben?), al balcó petant la xerrada, rient i veient les fotos del Juan de quan va anar a Punta Cana. Quin clàssic veure les fotos quan fem algun sopar! També n’hem vist de nostres de fa uns anys, entre altres, les del dia que vem fer el calendari quan la Laia va marxar a Viena, vaia tela! Com hem canviat... mare meva!

Passada la 1.30h hem desfilat cap a casona, que demà tots matinem excepte el Marc que està de vacances indefinides (què bé que viuen aquests mestres!). El Colomer se’n va a escalar amb el Reliquia i el Beni, el Juan té “depilation” abans d’anar a la piscina (quina bona vida també! i no ho dic per la depilació... jeje) i jo tinc pedalada pel Catllaràs (no em puc queixar tampoc!).

Me’n vaig a dormir feliç, perquè realment ha estat molt i molt be la vetllada, espero que no passi tant temps fins a la pròxima! Una abraçada per tots!